Bismillahirrahmanirrahim..
Salam alayk peeps
hak.hak.
don't be suprised if i tell you this, kayh?
tahu.paham.
korang dah kata jangan wat twitter.
and I replied that i won't, right?
kayh, I lied..
I did it..
don't worry and don't bother.
I didn't follow anyone.
ermm..
lied again..
i did.
follow a few actress and actor. But! Not more than 5 pun,kot?
(^^)
I made up my mind sebab, Impressed with enna's fb status, that twitter give more privacy.
And tak nak jadik famous pun cam yang dikatakan oleh Apek tuh..(derr )
Famous is not in my DNA trait lar ,brother!
You peeps said that, kite bleh tweet jer paper,en?
without bothering people going to read it, compared to FB..
Kalau nak update kat FB, orang akan baca and ........
orang akan judge kita ........
ikut tafsiran diorang ..macamlah diorang kenal kite sangat.
Memang ler, kawan adalah cermin..tapi diorang tahu ke, apa yang kita tak share ngan diorang?
honestly,
I never shared everything with anyone.
Because..
kite tak pernah tahu if one day kawan would be lawan..
memey ler kena husnuz zhon, tapi ya lorh..
hati manusia kan berbolak balik.
we never know.
Again.
don't worry and don't bother,kayh?
saya tak akan follow anda dan jangan folow saya.(<---inisangatbajetdansayatahu!)
FB--> untuk social network larr, of course
Blog--> untuk share citer ngan korang
Twitter--> untuk saya menghambur perasaan dan anda tidak perlu tahu.
hak.hak. gaya cakap cam emo jer..emo pun emo lar..
like I care,huh?!
Sayabukanbuattwitterkeranaikuttrendorwhatsoevertapisayabuatkeranasukahatisayalarr!!
Chil babeh!
May Allah Bless(^^)
No comments:
Post a Comment